One Article Review

Accueil - L'article:
Source Chercheur.webp Schneier on Security
Identifiant 8395106
Date de publication 2023-10-13 11:12:23 (vue: 2023-10-13 12:09:09)
Titre Piratage du système de notation du lycée
Hacking the High School Grading System
Texte Intéressant New York Times Article sur les élèves du lycée pirater le système de classement. Qu'est-ce qui n'aide pas?Les politiques que de nombreux districts scolaires adoptent qui rendent presque impossible pour les élèves peu performants d'échouer & # 8212; Ils ont une étage de notation sous eux, ils le savent, et cela leur permet de jouer le système. Plusieurs enseignants avec qui j'ai parlé ou qui ont répondu à mon questionnaire ont mentionné des politiques indiquant que les étudiants ne peuvent pas être inférieurs à 50% sur une mission, même si le travail n'a jamais été effectué, dans certains cas.Un enseignant de Chapel Hill, en Caroline du Nord, qui a rempli le questionnaire & # 8217; S & # 8220; Nom & # 8221;champ avec & # 8220; non, non, non, & # 8221;a déclaré l'étage à 50% et & # 8220; pas d'application de la présence & # 8221;conduit à un scénario où & # 8220; nous obtenons des étudiants qui sautent plus de 100 jours, ont 50%, complétez quelques missions pour verser à 59,5% puis passer. & # 8221; ...
Interesting New York Times
article about high-school students hacking the grading system. What’s not helping? The policies many school districts are adopting that make it nearly impossible for low-performing students to fail—they have a grading floor under them, they know it, and that allows them to game the system. Several teachers whom I spoke with or who responded to my questionnaire mentioned policies stating that students cannot get lower than a 50 percent on any assignment, even if the work was never done, in some cases. A teacher from Chapel Hill, N.C., who filled in the questionnaire’s “name” field with “No, no, no,” said the 50 percent floor and “NO attendance enforcement” leads to a scenario where “we get students who skip over 100 days, have a 50 percent, complete a couple of assignments to tip over into 59.5 percent and then pass.”...
Envoyé Oui
Condensat “no “we 100 about adopting allows any are article assignment assignments attendance cannot cases chapel complete couple days districts done enforcement” even fail—they field filled floor from game get grading hacking have helping high hill impossible interesting know leads low lower make many mentioned nearly never new not over pass percent performing policies questionnaire questionnaire’s responded said scenario school several skip some spoke stating students system teacher teachers than them then times tip under what’s where who whom work york
Tags
Stories
Notes ★★★
Move


L'article ne semble pas avoir été repris aprés sa publication.


L'article ne semble pas avoir été repris sur un précédent.
My email: