Source |
Bleeping Computer |
Identifiant |
8436674 |
Date de publication |
2024-01-08 10:02:01 (vue: 2024-01-08 16:08:19) |
Titre |
Sécuriser les personnes d'assistance des pirates: ce que nous pouvons apprendre de la brèche MGM Securing helpdesks from hackers: What we can learn from the MGM breach |
Texte |
Dans le sillage du hack de service de service MGM Resorts, il est clair que les organisations doivent repenser leur approche pour sécuriser leurs bureaux d'aide.En savoir plus sur les logiciels Specops sur la façon d'empêcher de tels incidents.[...]
In the wake of the MGM Resorts service desk hack, it\'s clear that organizations need to rethink their approach to securing their help desks. Learn more from Specops Software on how to prevent such incidents. [...] |
Notes |
★★
|
Envoyé |
Oui |
Condensat |
approach breach can clear desk desks from hack hackers: help helpdesks how incidents learn mgm more need organizations prevent resorts rethink securing service software specops such wake what |
Tags |
Hack
|
Stories |
|
Move |
|