One Article Review

Accueil - L'article:
Source bleepingcomputer.webp Bleeping Computer
Identifiant 8436674
Date de publication 2024-01-08 10:02:01 (vue: 2024-01-08 16:08:19)
Titre Sécuriser les personnes d'assistance des pirates: ce que nous pouvons apprendre de la brèche MGM
Securing helpdesks from hackers: What we can learn from the MGM breach
Texte Dans le sillage du hack de service de service MGM Resorts, il est clair que les organisations doivent repenser leur approche pour sécuriser leurs bureaux d'aide.En savoir plus sur les logiciels Specops sur la façon d'empêcher de tels incidents.[...]
In the wake of the MGM Resorts service desk hack, it\'s clear that organizations need to rethink their approach to securing their help desks. Learn more from Specops Software on how to prevent such incidents. [...]
Envoyé Oui
Condensat approach breach can clear desk desks from hack hackers: help helpdesks how incidents learn mgm more need organizations prevent resorts rethink securing service software specops such wake what
Tags Hack
Stories
Notes ★★
Move


L'article ne semble pas avoir été repris aprés sa publication.


L'article ne semble pas avoir été repris sur un précédent.
My email: