Source |
Intigrity |
Identifiant |
8459766 |
Date de publication |
2024-03-06 10:47:10 (vue: 2024-03-06 11:07:17) |
Titre |
Pourquoi les tests de pénétration annuels pour l'industrie des médias doivent évoluer Why annual penetration testing for the media industry must evolve |
Texte |
> L'industrie des médias est un objectif majeur pour les cyberattaques.Avec l'évolution constante de la technologie, les cybercriminels développent des méthodes de plus en plus sophistiquées pour exploiter les vulnérabilités et les systèmes de compromis.Les mesures de sécurité traditionnelles, telles que les tests de pénétration annuelle, ne sont plus suffisantes pour protéger les organisations des médias contre ces menaces en évolution.Il est clair que les tests de sécurité pour les organisations de médias [& # 8230;]
>The media industry is a major target for cyberattacks. With the constant evolution of technology, cybercriminals are developing increasingly sophisticated methods to exploit vulnerabilities and compromise systems. Traditional security measures, such as annual penetration tests, are no longer sufficient to protect media organizations from these evolving threats. It’s clear that security testing for media organizations […]
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Envoyé |
Oui |
Condensat |
>the annual are clear compromise constant cyberattacks cybercriminals developing evolution evolve evolving exploit from increasingly industry it’s longer major measures media methods must organizations penetration protect security sophisticated such sufficient systems target technology testing tests these threats traditional vulnerabilities why |
Tags |
Vulnerability
Threat
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Stories |
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Notes |
★★
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Move |
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